Pazar

''İstanbul Hatırası''

Çok geziyorum bu aralar ama dün gayet güzeldi benim için.Güldük,eğlendik.Rahat olmayı seviyorum.Konuşmalarıma hareketlerime dikkat etmemeyi,insanların ne düşündüğünü ya da beni yargılayıp yargılamadığını,kontrol edilip edilmediğimi ya da çocukça tepkisi alıp almadığımı önemsemeden yaşamak.Gezmek,gülmek gerekirse rezil olmak. Ama kendi başıma (:

''İstanbul Hatırası'' bu oyunu çok beğendim .Yaklaşık bir hafta daha oynanacak.Ben erken davranıp gittim.İyi ki gitmişim dedim diyebiliyorum ama.Acele etmeseydim ya da cesaret edebilseydim birini daha götürmek istiyordum yanımda ama neyse.Bi daha ki sefere artıkın.

Mutluyum ama takıntılıyım.Fotoğraf makinesine merak sardığımı yazmamıştım sanırım.Onunla ugrasmaya başlayacağım bir de.Ya da büyük zevkle mi demeliydim.

Çalışma kararı aldım.Ama görüşlerini önemsediğim birisinin bir kaç cümlesi yön verdi bana diyebilirim.Bugün kuzenimle görüşmeyi planlıyorum belki onun yanında çalışabilirim bir süre.

Kazandığım parayla ne yaparım düşüncesi de var tabii ki.Bulamıyorum değil bunun adı da kararsız kalmak.

Bu arada seninle görüşmeyi de çok istiyorum tabi.Seni tanıdığımı düşünürdüm ama kimse kimseyi tam anlamıyla tanıyamıyor kolay kolay.Dün,önceki gün aklıma gelen bir kaç sorunun ya da düşüncenin ne cevaplarını oluşturabildim ne de yorumlarını senin adına.Deneyerek yaşayarak öğreniriz umarım.Arkadaş olabilmek istiyorum gerçekten.Yanında rahat olabilmek,kendimi kasmamak,sonunu düşünmeden ya da cevapların karşısında kalakalmadan yaşamak...Belki arkadaşlığımı seversin.Gülen yüzümü sana pek göstermediğimi farkettim. Neyse fazla uzatmaya gerek yok.Varlığın rahatlatıcı bilinmez niye.

Ve şimdi düğün için hazırlanmaya başlıyorum.Akşam Avcılar tarafında annemin kuzeninin oglunun düğünü var.Hiç keyfim yok ama nedensiz.Kendimi çirkin,yakışıksız hissediyorum.İmdat diyorum kısaca.

İnsan kalabalığını istemiyorum bugun .Elim mahkum...

Neyse 1-2 hafta sonra şu iş olursa guzel olacak .Yorucu olacak ama olsun.Sonra bir at da tatil yaparım .Ohhh gel keyfim gel...

Günün Mühimi: İçkiyi sevmedim,sevemiyorum...Özellikle birayı.Bilmiyorum niye.Sevmek zorunda değilsin diyebilir herkes elbet ama bu benim için normal bir durum olmasa gerek...

Hiç yorum yok: