Pazar

heryer,herşey...

Bir daha birleşmemesinden yazıların korku içindeydim aslında içten içe.Kaybolunca bulsana hep beni aslında. Ya da nasıl isteyebilirim ki bunları.Hayaletler diyarı olmasının mantığı da budur bence. Zaten ben yokum diyen herkes hayatımdadır aslında. Özellikle de sen.Ya da adını koyamadığım ama yanımda hissetmek istediğim surekli, yanımda bulamasam da.

Yazı bile eklememişim ne zamandır.En son defterlerime dert yandığımı hatırlıyorum.

Beklemekten yorulduğum ya da artık umut bile edemeyeceğim şeylerin bana sürpriz yapması ihtimalini düşünmek acı aslında.

Bazen görünüp sonra kaybolan sen,sesin,izin...

Heryer sen, herşey de senin izin...


Evet,hayaletler diyarındayız.Ve benim hayaletim senin etrafında hala,nedense içine giremeyecek kadar da tedrgin...

Hiç yorum yok: