Salı

Bir etkiye binlerce tepki gibisin

Cebelleşmenin bir mantığı yok.Yazacağım çünkü...

Çık kafamın içinden.Beni yönlendirmekten,hissettirmekten.
Senin yaşayıp yaşlandığım her cümlenin sonunda hala içimdekileri döke döke bitirememekten nefret ediyorum sanırım.Öyle bulaşıcı ve öyle büyüyen bir şey ki bu,bağımlılık gibi ama mikrop mu yoksa bağışıklık mı anlayamadığım belki de artık anlamakla vakit kaybetmediğim bi duygu. Anı yaşamak... Ben her anı'ında her an'ında kaybolurken yaşamıyorum,yaslanıyorum sanırım ya da ama olgunlaşmak değil bu bir çöküntü duygusu. Bunu aşmak için hiçbir şeye ihtiyacım yok ne zaman,ne olgunluk ne de gününde yaşamak olayları...

Ne olması gerektiğini,yanlışlarda olduğumu da yadırgamıyorum artık.Hatta yalnız bir yanlışım boydan boya.Olacakları da yadsımıyorum ayrıca.Bile bile lades benimkisi.Bu sefer daha güçlüyüm diyerek gelmiyorum.Yanıyorum ama cesaretliyim diye geliyorum sanırım.Kurtulma şansımı kendi kendime yok ettigimi bilerek belki de.Boğucu bir ağırlıkta nefes alıyorum ve sensiz aldığım her nefeste seni de boğuyorum.Sen bunu farkediyorsun ama ... Ama sı yok işte sen beni boğup öldürmeyen etkinden benden artakalan senden sıkılırken öldüğünü hissediyorsun ve bana sitem ediyorsun.Ben çoktan başka alemlere dalmış oluyorum gözümü kapatıp.Yine sen hep sen diye.Bütün gün düşündüğün insanı ruyanda gormene gerek yoktur ama göreceğini bildiğin için erken yatıp geç uyanmak bu kişinin kendi sürüklenişidir.Bilerek isteyerek belki de acı çekerek...

Mutlu ölmek gibisi...sana saklamak için bütün içindekileri,cümlelerini hatta sesinin tınısını kimseyle konuşmamak belki de gülmemek gibisi... Bütün özelliklerini sana saklayacak kadar saklamak gibisi herkesten kendini...

Bİtmiyor , bitmeyecek melankoli yazıları bu kızın.Bitmiyor bitmeyecek çünkü sensizliği,bir insanın yokluğu bile bu kadar sevilmez ki...Sevilemez...

Sen beni hiç anlayamayacaksın ve belki de ben bu yüzden hiç büyümeyeceğim.Ben seni kovaladıkça sen büyüyüp ko...caman bir adam olurken ben hep küçülüp gizlice cebine girmeye çalışacağım.

2 yorum:

TheExistence dedi ki...

Bazen yalın olman gerektiğini düşünüyorum ne dersin?? bitmeyecek gerçekten yoksa melankoli yazıların..

Hayalet Cagı dedi ki...

suan ki durumum görüp görebileceğin en yalın halim bertancım ... bunu bilmemen cok hos