Cuma

Garip,nötr,saçma,anlamlı,boş,gerekli ya da gereksiz

İstenildiği gibiyim,merak etmeyin istenildiği üzere nötrüm...

İçimde anlam veremediğim kaoslar var. Mesela kıskançlık konusu... bugünlerde çok takıyorum buna. Neden nasıl ne kadar ne zaman...Bir insan benimseyemediği insanları mı kıskanır yoksa herkesin kendisi gibi davranacagını düşündüğü için mi.İyi bir sebep olamaz ya da ben bulamıyorum.Düşünmüyorum da artık zaten.

Bir de doğrular değil mi hayatımızda benimsediğimiz ya da benimsetildiğimiz! Kime neye göre doğrulaar...İnanmadıklarımız bize yanlış geldiğine göre nasıl goz gore göre yanlış hatta yalnız yaşarız.Klasik sözlerden biridir yanlış yapma sakın! peki o zaman ben kendi doğrumdaki yanlışlarla mutluyum ne diyeyim...

Söz dinliyorum işte yanlış yapmıyorum! Doğru gidiyorum dosdoğru,kendi hükmümle ve en ufak yanlışına çarpana kadar hiç bir engel yok önümde!

Hiç yorum yok: