Pazartesi

değer mi,değdi mi?

Herşey planların dışında gelişti. Duygusuzluk o kadar aldı başını gitti ki tutabilene aşk olsun.Öfkemiz zaten gölgemiz gibidir hep,rengini belli etmeden ama uzaklaşmadan gelir peşimizden bir sır gibi sanki.

Kimseyi hayatında bir yapmamak gerektiğini öğretti hayat bana .Çünkü o kadar çok sayı var ki herşeyi ya da bir şeyi 1 e sığdırmak sonra 10 ar 10 ar acıtıyormuş.Bir aile, bir aşk,bir arkadaş... yok yok hiç de şık değil çok duygusallar...Bir iş,bir okul,bir proje... yok yok bu da çok soğuk oldu sanırım doğrusu... bir 'ben' evet evet...

1-ben
2-
3-
4-


herneyse gerisi şuanda o kadar önemsemiyorum ki. önemli olanı buldum birinci nedir hayatımızdaki.Merkezimizi kimlere emanet eder ya da kimlere kaptırıveririz bilmeden.Nasıl kendi bedenimizi,ruhumuzu başka yöneticilere ya da sömürgelere kaptırabiliriz...Olmaz,olmamalı... Bir artık tamamen belli bunun adı kısaca BENcillik olsa da...

***

Garip sesler duyuyor,garip yüzler görüyorum bazen .İşin komik tarafı benimsemekten korkuyorum onları,bağlanmaktan ya da. Cunku hiçbirinin zararını görmedim.Gerçekten hayaletler oluşturmaya başladım hayallerimde..Gerçekler acıtıyor ya da yırtıyor toz bulutlarımı..Okadar gerçekler , o kadar keskinler ki cunku...Çektim ellerimi,kapadım gözlerimi,sustum.Öyle ki bir ara nefesimi tuttum...Bekledim soluksuzca...Bir kayboluştu bu,belki de özendiğim birine bürünmekti.Bir an için hayal olmak ya da kopmak istedim gerçeklerden gerçekten.Geriye bir kac adım...Bir,iki,üç.Hoop kayboldum-sandım-.Yine uyanmak pek de hoş olmadı eski sıcaklığa.Soğuk ve keskin olmak istiyorum.Bir kaç şey ve hatta bir kişi hariç...

***

bir el değer hayallerime...Usulca sorarım değer mi? Bir göz değdi gözlerime,biraz nemli bakarım değdi mi?Yaşayacaklarımız için yaşadıklarımızı çöpe atmaya değer mi diyorum kendi kendime,sonra diyorum ayna yanlış yerde? birden sır ben oluyorum,sırlanıyorum camın arkasından beni görmeye çalışırken karşımdaki insanlar, yargılıyorum kendileriyle.Göremeden önünü bir taş ayağına değdi mi,kösteklenip yolunu kaybettin ya da az kaldı ama kaybedeceksin değdi mi?

***

Hoşgeldin Abi'm...

Hiç yorum yok: