Salı

İşte öyle bir gün

Yol da,otobüsteyken mesela o kadar çok yazı malzemesi cıkıyor ki önüme ama eve geldiğimde yorgunluktan olsa gerek hepsi ucuyor aklımdan.Sırf bu yuzden şu cicili bicili telefonların internetlerini özenir oldum (:


Neyse aklımıza gelen bir kaçından bahsedelim.Trafiğe hep bu kadar dikkat eder miydim? Yoksa ehliyete yazıldığımdan beridir mi bir ilgi geldi anlamadım :/

İstanbul'a aşığım.Ama trafik ölüm bana.Sorarsanız otobüste 2 saatte gitsem çok eğlenirim,yolu ve yolculuğu severim ancak iş-güç bu zevkimi elimden alıp işkenceye dönüştürüyor ne yalan söyleyeyim.Bazen yürümeyi daha hızlı kılıyor trafiğin durumu...

Dün gece yine beynimin ısrarı ve bacaklarımın hamlığı üzerine yürümeye karar verdim.Saat 20.00 suları.Minibüs yok ancak yollar oyle dolu ki...

Mesela anlamıyorum sayın Yıldırım mah. sakinleri , bu kadar zengin olup bütün caddeyi arabalarınızla doldurmak zorunda mısınız? Hayır yani iki şeritli bir caddeye sahibiz ama iki şeridi aynı anda kullanamıyoruz , neden?

Hadi karşılıklı yol kenarlarına park ediyorsunuz ve tek şeritli (gidiş-dönüş) haline getiriyorsunuz yolu , arkadaş kaldırımları bizlere bıraksanız? Hayır tamam biz de şoför adayıyız da bu ayaklarda bizim yani nerde kullanabiliriz onları artık alan bulamıyorum.Kaldırımların da arabalarla dolu olmasına nasıl sinir oldum anlatamam. Resmen kendime yürüyecek yol bulamadım.

Tüm bu stres az gelir gibi bir de çöp kamyonu!!! Haydaa... Arkadaş ya gece gel al çöpleri ya sabah erkenden. Tam iş vakti sana ne oluyor? Zaten yeterince kalabalık ve gerginiz. Çık git aradan. Koskoca kamyon , koşuşturan çöpçüler ve tabi ki oraya buraya atılan kovalar. Heh yani kendime yürüyecek yol bulamazken önümün de bu şekilde kesilmesi iyi oldu.

Bir ara kendimi karar verme aşamasında buldum. Ya çöp kamyonunun içinden geçecektim ya da ezilme pahasına trafiği bir süre etkisiz hale getirip evime ulaşmaya çalışacaktım.

Bir de uzun boylu esmer bir çocuğun (?) karşımdan yanıma gelene kadar süzmesi ve yanımdan geçerken takılmam yok muydu... Tanrım güzelim biliyorum ama bu kadar çabuk nazara gelmemeliyim (:

Hiç yorum yok: