Salı

Yaralı-Ölü ?

Sözlerimin karardığını farkediyorum bu aralar.Garip,alakasız konulardan bahsetmek istiyorum sebepsiz.Öncelikle kendimden tabiki de bencil bir insan sayılırım.Kafamdaki soru işaretlerinin noktalarını kaybediyorum sonra istemediğim ya da tahmin etmediğim insanların arkasında yanyana geliyorlar üçü bir olup...Devamı var,eksik cümle, bu mu yani? ne işiniz var sizin orda herkes yerine gitsemde bir başkaldırma görüyorum noktalamalarımda,sen yerinde misin çağ? Evet... İstemek için birşeyleri birilerinden ,örnek oluşturmak lazım sanırım bazen.O halde uzun bir süre soru soramayacağım kendime. Noktalarım kaçışıp dururken etrafa neyi sonlandıracağıma da ben karar vermiyorum demek olur bu.Soru sormadan,korkmadan,sonlandırarak ya da sonsuzlandırarak aniden verilen kararlarla hayatımı,ya da noktaların bulmasıyla yönlerini bu mu olmalı yaşamım ki.Ya da kaçış benimkisi.Ama ya buna ihtiyacım varsa.İnsanların bana bakmasına bile tahammül edemiyorken bazen...

Aynaya bakarak saatlerce konuşup yüzleşesim var. Kendime ne kadar tahammül edebildiğimi merak ediyorum çok. Ne zaman kendimle uğraşmayı bırakabilirim acaba diye düşünüyorum sonra hiçbir zaman diye cevap geliyor derinlerden.Evet ben başarısız , beceriksiz bir kızım.Umutsuzum.En kötüsü de bu olmalı herhalde. Artık gözümü kapatıp gidiyorum.Başrollerimi,hayallerimi kimseyle paylaşmadan,kaptırmadan...Ama gözümü kapatınca rüyalarımın ele geçirilmesinden korkuyorum.Naparım ne ederim o kadar bilmiyorum ki.

Başarısız Çağla...Bu kadar güçlü olmak zorunda mısın, bu kadar güçsüz olmak zorunda mıyım?

Düşlerimin peşindeysen, düş peşimden!!!
Artık hayatımda bana ait bana özgü birşeyler kalmalı,bunlar masallarda adı geçen kaf dağı,pireler,develer olsalar bile. Öyle ya bir şeye sahip olma duygusundan mahrum kalmayı iyi öğretildim ya da öğrendim. Şimdi ise düşündüklerimi yapmama ramak kala,kaçmayı planlıyorum.Ama nasıl , ne zaman henüz kestiremedim.

Bir bıçak verin bana ya el'leri keseyim ya ellerimi...

İşte bu kadar saçmalayabilirim bir solukta ama buna ihtiyacım vardı.Bunu yapmak istedim ve yaptım.

Gündemimden;
*Bugün Onurla buluşamadım bunun üzerine tartıştık!
*Her zaman ki Çağ talihi,bindiğim araç(belediye otobüsü) yine kaza yaptı.
*Yan flüt kursumda pürüz var,yani istediğim kişiden alamıyorum.
*Okuluna gitmeye başladı bu kız
*Odasını ocak belledi ortalık durulduğundan beri,fazla kabuğunda yani öyle ki bir-iki tıkla duyamaz sesinizi,yorulmayınız...
*Alkole,tütüne meyil verdi bu kız
*Duygusalsın,büyütme,ne var bunda gibi yorumları duymaktan kafasını duvarlara vurmaya başladı
*Ve bunları okudukça kendini tanıyamaz oldu bu kız. Yıkıntının yazılı belgesidir Çağ'ın.

Umarım geçmiş olsun diyecek kadar yaşıyorumdur.Henüz 'rahmet-merhum' sözlerini duymaya hazır değilim...

Hoşça-kalın...

Hiç yorum yok: